Stan David Ligoń

sowa magazyn europejski

u grobu św. Jadwigi Sląskiej , która pochodziła z pięknej miejscowości Andechs w Bawarii

  • Stefan Kosiewski

    Marcin Raczyński – czy ktoś z młodym dyskutuje? Kurier Trzebnicki w osobnej przesyłce zostanie poinformowany o kłopotach niezrównoważonego psychicznie współpracownika, który tymczasem zamienił fotkę i podskakuje, bo nie rozumie, że internet pamięta każdy jego wpis antypolski, a Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy dla idiotów, jak mawia się u grobu św. Jadwigi Sląskiej , która pochodziła z piękne miejscowości Andechs w Bawarii
 

Marcin Raczyński TOTALNY i niebezpieczny paranoik…


—– Original Message —–

From: sowa
Sent: Friday, August 17, 2012 9:50 PM
Subject: Ustalenie tozsamosci, naruszenie dobr osobistychm prosba o adres przestepcy: Marcin Raczynski
 
Polnisches Kulturzentrum e.V. Prezes Postfach 800626 D-65906 Frankfurt
 
Szanowni Państwo,
Marcin Raczyński obraża mnie pomówieniami i wyzwiskami
w grupie internetowej do której zotałem zaproszony przez wybitnego Polityka
w Polsce nie po to, żeby niezrównoważony psychicznie typ podawał się za
współpacownika Kuriera Trzebnickiego i jako taki oceniał stan mojego umysłu.
 
Czy znają Państwo może adres domowy Marcina Raczyńskiego, który należy podać Policji?
 
Z szacunkiem
Stefan Kosiewski
 
https://www.facebook.com/groups/236162319786552/permalink/369991606403622/
Tagi: domorosły psychiatra

20:23, kultur , der Nervenarzt
Link Dodaj komentarz »

piątek, 17 sierpnia 2012

Do lektury, PiS-wski, Kaczorowski idioto, a odczep ty się od ludzi wolnych
  • Marcin RaczyńskiMam takie wrażenie, że pan Stefan Kosiewskinie do końca jest normalny. Dziwię się, że tak swobodnie może wyrażać tu swoje antysemickie i rusofobiczne poglądy. Brawo dla administratorów grupy.

     · · · około godziny te
      • Stefan KosiewskiMarcin Raczyński -kiedyś w Ministerstwie Kultury poznałem Panią o nazwisku Raczyński, opiniowałem dla kogoś wniosek o przyznanie stypendium, to była mądra Pani. Natomiast debil, który pomawia Pana Kosiewskiego o idiotyzmy, które jemu tylko do łba przychodzą wprawia mnie w zadziwienie, bo jakże to tak: wpada dureń z fotką siejącą nienawiść na fejsbuku, za co go może fejsbuk zamknąć do czubków, a sugeruje przy tym administratorom grupy Polityka bez tajemnic, żeby otoczyć tajemnicą przyczyny dokonanej przez domorosłego psychiatrę diagnozy. Cenzurę może sobie między drzwi włożyć, jak nie wie gdzie ma się z ze swoim krzyżem podziać. Do lektury, PiS-wski, Kaczorowski idioto, a odczep ty się od ludzi wolnych http://sowa.blog.quicksnake.pl/Stefan-Kosiewski/Kady-Polak-i-kady-Rosjanin-powinien-widzie-w-Putinie-Lenina-Dzieryskiego-i-Trotzkiego-FO64-ZR19

        sowa.blog.quicksnake.pl

        Każdy Polak i każdy Rosjanin powinien widzieć w Putinie: Lenina, Dzierżyńskiego i Trotzkiego. FO64 ZR19 | magazyn europejski sowa

        Włodzimierz Sznarbachowski i Stefan Kosiewski

        sowa (») | 17. 8. | read: 29× | comments: 0
        andechs/sznarbach-kosiewski-italien.jpg

        Dziekuje za Pana korespondencję, prosze o więcej; moze o srodowisku PPS? Kowalskiego poznałem niegdyś w mieszkaniu Wlodka w Monachium, gdzie Ten już niestety nie żyje, ani w Muralto, ani w Pollone, ani we Frankfurcie nie mamy już zaszczytu radować się Włodka Przyjaźnią, a powinien miec dzisiaj 100 lat, pozdr. sk ===  Szanowny Panie Kosiewski. Bardzo się wzruszyłem , kiedy w Pana towarzystwie zobaczyłem mojego przyjaciela od 1975 roku Włodzimierza Sznarbachowskiego. Jeszcze w latach 90 tych odwiedzałem go w Szwajcarskim Tessin, w kantonie którym mieszkał. Było to w Lokarno. Był najstarszym pracownikiem RWE. Myślałem, że już nie żyje, a tu taka niespodzianka, że aż mnie podrzuciło.. Gdzieś zagubilem jego adres, Tak samo jak z naszego środowiska Jacka Kowalskiego. Może ma Pan z nimi kontakt, to proszę o przesłanie im mojego maila. Wtedy natychmiast ich odwiedzę. Jeszcze raz proszę o pomoc. Serdecznie Pana pozdrawiam Edmund Hulsz —– Original Message —– From: edmundhulsz@wp.pl To: sowamagazyn@googlegroups.com Sent: Saturday, August 18, 2012 8:50 AM u grobu św. Jadwigi Sląskiej , która pochodziła z pięknej miejscowości Andechs w Bawarii read on

17 sierpnia, 2012 - Posted by | Bez kategorii, Blogroll, kryzys, sowa | , , , , ,

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz