Stan David Ligoń

sowa magazyn europejski

God, grant me the Courage to change the things

Gość ojejjej: Przeczytałam artykuł i wypowiedzi ( …Freitag, 9. September 2011 11:56
Przeczytałam artykuł i wypowiedzi ( przed następnymi wyborami, czyli październikowymi 2011) i myślę, że pochodzenie ma znaczenie. Stando i Zatroskana mają rację, ale są idealistami .W wieku 30- 25 lat też taka byłam, ale dużo czytam różnych rzeczy z prawa, lewa i w poprzek i twierdzę, że pochodzenie żydowskie otwiera wiele drzwi i możliwości, mój świętej pamięci ojciec zawsze prosił mnie abym nie rozmawiała o żydach, bo może to się zemścić na mojej pracy a kolega, który żyje w USA nigdy by się nie odważył na jakiekolwiek rozmowy o żydach. To ważna wiadomość że Jadwiga Kaczyńska jest żydówką (zresztą to widać po jej urodzie), bo tłumaczy to sprawy z art.powyzszego i z tego www.nie.com.pl/art9819.htm
Wreszcie wszyscy nasi przywódcy maja powiązanie poprzez pochodzenie z żydami Gierek, Kwaśniewski itd. a jeśli sami nie są z pochodzenia żydami to żony maja takie np.Sikorski Radek czy obecny Prezydent tyle, że pochodzenie jego żony nie jest ukryte w necie tak jak Kaczyńskich. Taką mamy rzeczywistość i moim zdaniem Ci są rozsądni którzy żyją wedle tego wierszyka :
Boże użycz mi pogody ducha żebym godził się z tym, czego nie mogę zmienić, odwagi abym zmieniał to, co mogę zmienić i mądrości abym potrafił odróżnić jedno od drugiego.
 boze
W dzisiejszych czasach szkoda że nie mam pochodzenia żydowskiego.J pozdrawiam wszystkie nacje .
http://safari.blox.pl/2007/09/czy-ojciec-Jarosawa-i-Lecha-Kaczynskich-wyludzil.rss

http://sowa.quicksnake.net/Masonry/God-grant-me-the-Courage-to-change-the-things

Wrzesień 9, 2011 - Posted by | Bez kategorii, Blogroll, PRL, sowa, syjonizm, ubowcy

Brak komentarzy.

Skomentuj

